sobota, 16 czerwca 2012

422. Co można zrobić z książkami?

Skończyłam oglądać Death Note, nie powiem, spodziewałam się każdego zakończenia, więc tylko trochę mnie zdziwiło, ale git jest. Teraz czekamy na mecz Polska-Czechy. Muszą nasi wygrać! Będziemy trzymać kciuki, prawda? ;) Tak buszuje po internecie i znalazłam kolejną ciekawą rzecz :D A mianowicie iglo z książek! Stworzył je kolumbijski artysta, Miler Lagos. Nie użył kleju, książki trzymają się same dzięki idealnemu ułożeniu. Jestem pod ogromnym wrażeniem. :D A wy, co o tym myślicie? :)

4 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł sama bym tak chciała!;)
    Pewnie, że będziemy trzymać kciuki;)

    Mam do Pani pytanie:
    Czy myślała Pani o kręceniu filmików na yt?

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne to ! ;]]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)