sobota, 20 sierpnia 2011

179. Koniec... : (

No i w poniedziałek pobudka o 8:30,
pakowanie się, bo do 10 trzeba było domek oddać,
no i żegnajcie Skowronki…
Zrobiłam jeszcze zdjęcia domku...
Tutaj ja spałam : )
Wujek tu spał

I paznokcie Oli : D

Zapomniałabym, że nakręciłam krótki filmik : )
Oto on:
video
I jeszcze dwa zdjęcia z Krynicy.
Mam nadzieję, że pan się nie obrazi, że mu fotkę zrobiłam xD
Oraz to, na co nie mogę patrzeć, modowa wtopa - skarpetki + sandały.
Zwróćcie jeszcze uwagę na dobór kolorów...
Zdeczka masakra, że aż musiałam uwiecznić i Wam pokazać.
A sandałki jeszcze są firmowe...
Aha, i tak, to kobieta.

Przez całą drogę powrotną spałam, więc szybko minęła xD
Resztę dnia spędziłyśmy w domu : )

9 komentarzy:

  1. No to widzę, że było fajnie :)
    Tylko pewnie szkoda, że już koniec.
    Pozdrawiam i dzięki za komentarze na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie jest fantastyczne, haha. Filmik bardzo mi się podoba. Dziękuję za komentarze na blogu. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah! Nie mogę z tego ostatniego zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie mogę tych skarpetek xD .

    OdpowiedzUsuń
  5. mrrr jaki wakacyjny klimat, aż żal wyjeżdzać..

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nowy post i dziękuję za komentarz. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. To juz niedługo ! Dodaj coś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)