czwartek, 25 sierpnia 2011

185. Reklama bloga.


Serdecznie zapraszam Was na bloga:

Prowadzi go moja imienniczka, Kasia, pod pseudonimem Capron : )
Blog jest o wszystkim: o jej życiu codziennym, zainteresowaniach...
Kocha Paryż i chciałaby tam pojechać.

Niedawno dała notkę o pączkach.
Zainspirowała mnie tym i poszukałam kilka fotek z nimi.
Zamieściła również przepis jak je zrobić i chyba wypróbuję go kiedyś i wy pewnie też je zrobicie po obejrzeniu obrazków! ; D
 

Narobiłam Wam smaku, co?
Te donutsy są bardzo pyszne, jadłam je kiedyś w Anglii
i mmm... niebo w gębie xD

Teraz pączki w różnych rzeczach:
 

Te buty są śmiechowe xD
Chciałybyście którąś z tych rzeczy? ; D


3 komentarze:

  1. dzięki ;) ;-*
    Donaty sa kulczisowe ! :D
    ja bym chciała wszystko ! :D XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kubek z paczkiem w buzi jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm, jakie to apetyczne wszystko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)