środa, 31 sierpnia 2011

195. Nie wierzę... : /

O ja... jutro rozpoczynamy nowy rok szkolny. Masakra jakaś! Chyba jeszcze nigdy tak bardzo nie chciało mi się iść do szkoły, naprawdę! Nie wiem jak przeżyję tą naukę, sprawdziany, odpytywania... : / Już mam dosyć, a nawet nie ma pierwszego września! : / I tak oto żegnamy wolność, żegnamy nasze kochane wakacje : <

Notki zaległe dodam niedługo i nadrobię zaległości na Waszych blogach : )
Najchętniej to cały czas bym Wasze blogi czytała i komentowała albo w ogóle w domu siedziała i na kompie i przed telewizorem... <3 Marzenia <3

Trzymajcie się jutro dzielnie :***
Damy radę! 

Mam pełno zdjęć z internetu, bo szukałam inspiracyjnych, ponieważ spodobały mi się na Waszych blogach, więc będę je teraz tu zamieszczać : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)