sobota, 10 marca 2012

302. Podekscytowana.

Hej :) Czy u Was też jest taka pogoda do dupy? Ponuro, deszcz… co to ma być!? Ja tu chcę wiosnę, słoneczko! Mam nadzieję, że w Warszawie słońce będzie w poniedziałek! XD
Za pół godziny wychodzę z Sylwią do jeden z dziewczyn i mamy spotkanie z k-pop :) Cieszę się, że się spotkamy i pogadamy. :D Niektóre przygotowują krótką prezentację o jakiejś grupie, ja wzięłam Boyfriend :) Fajnie, że poznam też inne, a może coś mi się spodoba, choć nic nie pobije SHINee <3
Aaaaa! Ja już chcę tam być! :D Jeszcze tylko nie wiem co ubiorę XD
Na koniec zostawiam Wam fotę SHINee z tytułami filmów, które tak mi się ułożyły i wygląda jakby to o nich było, jeżeli rozumiecie to miło ;D

Życzę udanego weekendu! :*

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)