niedziela, 18 marca 2012

308. Słonecznie.

Hej :) Dzisiaj to już ostatni wpis XD
Dwa dni w szkole szybko zleciały i nawet spokojnie, poza tym, że był w piątek spr z polskiego z epok. Szczerze? W ogóle się nie uczyłam, nawet nie zajrzałam. Nie wiem ile tabel trzeba było się nauczyć, chyba z 8, bardzo dużo tego było, więc od razu podziękowałam. Pogodziłam się z jedynką i tyle. Jesteśmy w szkole i jest 19 osób na 31 o.O Taki mały szok, a najśmieszniejsze było to, że byli prawie wszyscy Ci co byli na wycieczce plus 5 osób, które cały tydzień były w szkole. Mamy język polski, a pani mówi, że my dostaniemy łatwy, a oni wtedy trudny (no ja myślę!) i w sumie nie był aż taki zły, bo w takiej łatwiej formie nam pani jeszcze żadnego sprawdzianu nie robiła, a mianowicie było czternaście zdań i mieliśmy tylko pisać czy to prawda czy fałsz XD I wiecie co dostałam? Dostateczny! Haha, dostałam 3 w ogóle się nie ucząc… to takie wspaniałe jest XD Przed 13 wyszliśmy ze szkoły, wraz z naszą wychowawczynią (wspomnianą pani od polskiego) i pojechaliśmy na jakieś wykłady, wcześniej pani chciała z nami zwiedzić naszą miejscowość, bo co prawda większość rzadko bywa w mieście. Pogoda bardzo nam dopisała, bo świeciło piękne słoneczko i było cieplutko! Zjedliśmy lody, posiedzieliśmy i ruszyliśmy na ten wykład. A tam okazało się, że on już trwa pół godziny i że nie ma miejsc, haha, i pani, że wtedy nas zwalnia do domu :D Jaka była nasza radość. Bardzo dobrze, bo było po 15, więc od razu z Agą do Focusa poszłyśmy i kupiłam sobie śliczną bluzkę za 30zł , a Aga spódniczkę <3

Wczoraj wstałam po 13, przed 17 wpadła do nas Aga <3 Pośpiewałyśmy trochę i jestem naprawdę pod wrażeniem jak Aga ślicznie śpiewa, przynajmniej potrafi, nie to co my XDDD Naprawdę miło mi się z nią śpiewało i na pewno lepiej umie angielski :D <3 Także powtórka niedługo! :*
A dzisiaj wstałam po 11, wykąpałam się, ogarnęłam trochę pokój i była dopiero 12. W sumie to na kompie cały czas siedzę i jest dobrze. Od paru godzin próbuję się spakować do szkoły, ale mi się nie chce XD Jutro spr z historii i jeszcze nic nie umiem, ale mam zamiar chociaż zerknąć… A jak nie to najwyżej jedynka będzie, nie? ;) Trudno uwierzyć, że weekend już minął, szkoda.
Dobra, nie będę sprawiać, by ta notka stała się jeszcze dłuższa XD Podziwiam tych, których to przeczytali i cieszę się, że kogoś to interesuje <3 Komentujcie, na każdy komentarz odpowiadam, a przynajmniej staram się :*
Miłego tygodnia życzę, dobranoc <3

OLA ZDROWIEJ MI TAM! :***

2 komentarze:

  1. Fajna Bluzka ;)

    http://i-love-the-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bluzka. Chciałabym taką ; ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)