wtorek, 27 marca 2012

318. Death Note.

Witam Was o 23:35 xD Tak troszkę nie chce mi się spać, więc postanowiłam napisać krótki post ;) Chciałam Wam polecić anime – Death Note (Notatnik śmierci), który zaczęłam oglądać dzięki Magdzie <3 Bardzo mi się podobają dwaj główni bohaterzy i ogólnie fabuła :) Obecnie jestem na 25 odcinku, jeżeli ktoś zechciałby zacząć oglądać dodaje link to pierwszego odcinka, oczywiście po polsku <KLIK> ;D Fajnie byłoby mieć taki notatnik, ale czy na pewno!? No nic. Zostawiam Was z dwoma zdjęciami. Dobranoc :*

4 komentarze:

  1. Kupiłam sobie taki notatnik ostatnio na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, jak znajdę czas na pewno zacznę oglądać. :) Może mi się spodoba. ;)
    Zapraszam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za dramami ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie lubię anime ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)