niedziela, 2 grudnia 2012

631. Moje odpowiedzi.

Hey :) W końcu zebrałam się do dokończenia odpowiadania na pytania w zabawie Liebster Blog! Zostałam wyróżniona trzy razy za co dziewczynom bardzo dziękuję! <3 Miło mi bardzo, że pamiętają o mnie i dają możliwość odpowiedzenia, na nie zawsze łatwe, pytania :) Nad kilkoma odpowiedziami musiałam się zastanowić, bo szczerze nie wiedziałam co napisać, ale udało mi się! :) Na początek zasady.
 
 Wyróżnienie Liebster blog otrzymane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie.
 
Dziękuję Wam bardzo za nominacje! :*
 
1. Masz Idola ?
I to nie jednego, bo aż sześciu! :) Mówię tutaj o SHINee. Są doskonałym przykładem jak ciężką pracą można spełniać marzenia, z jaką pasją robią to co kochają… Tak ja staram się wkładać sto procent w trenowaniu karate, nie poddawać się jeżeli coś nie wychodzi. „Never Say Never” - jeśli chodzi o marzenia, jak mawia Justin Bieber, mój szósty idol, który spełnia swoje marzenia :))) 
 
2. Co sie inspiruje ?
Nie wiem, nie lubię takich pytań, bo nie wiem co odpowiadać xD
 
3. Opisz siebie w 5 słowach
przyjacielska, miła, wybuchowa, uczuciowa, wrażliwa
 
4. Co robisz w wolnym czasie?
Głównie to przesiaduję na Internecie, czytam blogi, oglądam filmiki i zdjęcia SHINee, rozmawiam z przyjaciółkami, przeglądam facebooka, poza tym lubię w wolnym czasie czytać książki, oglądać seriale i filmy z rodziną, spotykać się z przyjaciółkami, robić zdjęcia, chodzić na zakupy (jeśli mam akurat pieniądze xd) albo do kina (gdy leci coś fajnego) :D
 
5. Dokończ zdanie: gdybym mogła podróżować w czasie to wybrałabym rok ... . ? ( dlaczego?)
Gdy mam tak z 10 lat, czyli rok… 2004. W podstawówce było cudownie i ten wiek, kiedy niczym się nie przejmowałaś, bawiłaś się ile mogłaś, całymi dniami przesiadywałaś na dworze… bez zmartwień, bez dokonywania wyborów… piękne czasy :)
 
6. Jaki jest Twój najbiżczy cel do osiągnięcia ?
Nauczyć się, w końcu, poprawnie wykonywać dwóch technik w karate, które totalnie mi nie wychodzą! :)
 
7. Dyskoteka czy bal ?
Hm… nie mam pojęcia, ale bal kojarzy mi się z księżniczkami i z pięknymi sukienkami xD
 
8. Co w sobie najbardziej cenisz ?
Koleżeństwo, nawet do osób za którymi nie przepadam.
 
9. Masz rodzeństwo ?
Na szczęście mam – młodszą siostrę, Sylwię. Mimo wielu kłótni, potem nadchodzi zgoda i szczerze nie wiem co bym bez niej zrobiła… :)
 
10. Ulubiony wykonawca ?
Wykonawca to oczywiście, że Justin Bieber :)
 
11. spódniczka czy sukienka ?
Nie wiem dlaczego, ale wolę sukienki, które są całością niż spódniczki :)

 
pytania od Anylki http://anylkaa.blogspot.com/
1)Ulubiona książka?
Nie mam ulubionej, może to być seria „Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów” albo „Pretty Little Liars”… :)
2)Rzecz której nigdy byś nie założyła?
Miniówka.
 
3)Jaką piosenkę uważasz za najsutniejszą?
Po długim myśleniu, w końcu mam! Piosenka Justina Biebera „Pray”
4) Twoje hobby?
Nie ma wątpliwości, że jest to karate oraz fotografia.
 
5)Film, który możesz oglądać milion razy to?
Dużo takich jest! XD Np. „Uciekająca panna młoda”, „Masz wiadomość”, „Kopciuszek - roztańczona historia”, „Narzeczony mimo woli”, „Żona na niby”… :)
6)Jakie jest twoje kosmetyczne odkrycie?
Lakiery do paznokci! Zdecydowanie :) Rzadko kiedy mam niepomalowane paznokcie :D
 
7)Do jakiego kraju chciałbyś odbyć podróż?
Korea Południowa, bez dwóch zdań jest pierwsza na liście <3
8)Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to?
Nie mam takiej rzeczy… :)
 
9)Lubisz gotować? Jak tak, to co najbardziej?
Nie lubię i może to wynika z tego, że nie umiem XD
10)Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć pisania na forum, podzieleniem się z innymi moimi przeżyciami i myślami oraz poznawanie nowych osób, lubię czytać co dzieję się u innych, u Was :)
 
11)Jesteś spokojna i ułożona, czy temperamentna i roztrzepana?
Bardziej bym się skłaniała ku spokojnej i ułożonej… xD
 
 
1.Najczęstrza myśl, jaka pojawia się u Ciebie zaraz po przebudzeniu?
Która jest godzina…

2. Co jest Twoim osobistym azylem?
Mój pokój z muzyką w słuchawkach, wtedy zapominam o całym świecie…

3. Jaką zasadą najczęściej kierujesz się w życiu?
By we wszystkim widzieć jak najwięcej pozytywów, nie martwić się nieważnymi rzeczami, być ciągle uśmiechniętą…

4. Co lub kto daje Ci motywację do działania?
Zależy w jakiej sprawie, ale częsty doping rodziny i przyjaciółek bardzo mi pomaga :)

5.Co uważasz za swoją największą zaletę, a co za wadę?
Za zaletę uważam to, że jest miła i przyjacielska, a za wadę to, że lubię rządzić, co nie zawsze podoba się otoczeniu…

6. Jaką książkę tudzież film możesz polecić, po tym jak Ciebie zachwycił/-a?
Dużo ich było, ale pierwsza, która przyszła mi na myśl, to „Ostatnia piosenka” zarówno książka jak i film.


Blogi, które nominuję:
W związku z tym, że wyróżnienie to jest już od dawna, nominuję wszystkich, którzy jeszcze nie odpowiadali na pytania i chętnych do udziału w zabawie! :)
 
Moje pytania:
1. Co z kosmetyków kupujesz najczęściej?
2. Chciałabyś mieć, a może już masz, jakieś zwierzątko? Dlaczego akurat te?
3. Co jesz najchętniej?
4.  Wolisz lody w gałce czy na patyku?
5. Podaj dwie cechy, które lubisz w sobie.
6. Książka, która ostatnio przypadła Ci do gustu?
7. Lubisz mieć pomalowane paznokcie?
8. Pora roku, którą lubisz najbardziej. Dlaczego?
9. Co najczęściej robisz po szkole, pracy?
10. Umiesz jeździć na łyżwach?
11. Ulubiony smak herbaty?
Serdecznie zapraszam do zabawy! :D

2 komentarze:

  1. ja zawsze chciałam mieć siostrę, a jestem jedynaczką:/ dlatego ja będę miałą gromadkę dzieci:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie odpowiedziałaś na moje pytania ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)