niedziela, 9 grudnia 2012

634. Co przyniósł Mikołaj.

Hey ^^ Widzę, że Wam też się spodobał mój osiemnastkowo-świąteczny prezent <333 Ja na chwilę wpadłam :) Tydzień temu robiliśmy u dziadków i wujka pierogi, nasza świąteczna tradycja. Zrobiliśmy 283, na święta wystarczą, później dorobimy więcej ^^
 
 
Na Mikołajki dostałam od dziadków kalendarz adwentowy i legginsy, od rodziców wspaniałe Kinder niespodzianki i kontroler ruchu do PS3 (ale teraz będzie zbawa!:D) oraz od wujka dużą czekoladę Milka i kalendarz adwentowy :D <3
 
 
 Muszę się jeszcze spakować do szkoły, zobaczyć lekcje, bo w ogóle nie czuję, że jutro szkoła… xd Ach, no i czeka mnie dokończenie kalendarzu adwentowego na konkurs z niemieckiego, bo wieniec już stoi gotowy :) Pokaże Wam później ;) Miłego! <3

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)