środa, 26 grudnia 2012

654. Wigilijny czas.

Witam ponownie ;D Jak Wam Święta minęły? Szybko co? Muszę poczytać co u Was, jak Wigilia się udała ;D Otóż ja swoją  spędziłam rodzinnie, u siebie w domciu z rodzicami, dziadkami, wujkiem, siostrą i Misiem ;) Dostałam z Sylwią nowe gry i oczywiście od razu je sprawdzaliśmy ^^ Dostałam grę taneczną, którą chciałam bardzo, bo jest na niej i piosenka Justina i Seleny i same takie nawet znane kawałki ^^ I tu i babcia z nami tańczyła i mama, haha, wesoło było, nie ma co! XD W sporty graliśmy z wujkiem i tatą, który oczywiście co nieco musiał komentować, ale no dobra już… Mama szybko coś nam ucichła XD Haha, ale okeeeey ;D Fajnie było :) Prezenty super, fajne skarpetki do chodzenia po domu dostałam i książkę, kolejną o treści erotycznej, haha, ale sama wybierałam XD I słodycze <3 Zestaw kosmetyków i misia do kolekcji :D Syla dostała też grę, którą chciała, Księga czarów, hihi, nice :D To chyba tyle… Mój stan zdrowia w miarę się polepszył, ale wieczorem już gorzej się czułam, to była istna masakra, potem zasnąć nie mogłam :/ Fajne choróbsko mnie złapało :/ Koniec tego złego, czas na zdjęcia! :D
 
Misio dostał takiego dinusia piszczałkę :D
od dziadków przekądki dostał ^^
fot. Sylwia :)
Kocham tą sukienkę <która jest mamy xd> ^^
Wielbię ten lakier, serio, boski! :D
Kasia w tańcu xd fot. wujek
Sylwia gra :D
moje prezenty ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)