piątek, 21 grudnia 2012

646. Wigilia klasowa.

Hey ^^ Dzisiaj od samego rana mam humor nie ten -.- Masakra. Dosyć, że śpieszyłam się na autobus, który i tak nie przyjechał, mogłam w tym czasie zrobić parę rzeczy, których nie zdążyłam, a i tak wstałam wcześniej… W szkole jak zobaczyłam niektórych to wiecie… Jeszcze pani zaczęła nam mówić, co źle robimy, że chłopacy nie mają koło siebie siedzieć, w grupie, żeby się rozdzielili… yhym… Ale potem było już lepiej, dzielenie się opłatkiem, piękne życzenia, ciasta, pierniki, śpiewanie kolęd, prezenty… Pisałam Wam, że robiła mi Magda prezent? ^^ Później pokażę, na razie same zdjęcia z Wigilii ^^ W ogóle prezent dla pani się stłukł i kolegi mama jechała kupić nowy, uff… pani dostała i spodobał jej się, haha, kolega za Mikołaja się przebrał i pani to wręczył ^^ W sumie fajnie spędzony czas od 8:40 do 11:30 byłam, ostatnia taka nasza wspólna impreza w sumie TT Trochę to smutne, mimo wszystko.
 
Wystrojem sali zajęłam się ja z Magdą ^^
z Agą <3 fot. Magda
z Magdą <3 fot. Aga
Nasza jakże cudowna choinka XD
Podoba mi się to zdjęcie! <3 Capron ze swoim misiem ^^
Trzy Kasie z trzeciej D ^^
z Magdą. :) fot. Kasia
z Capronem ^^ fot. Kasia
To też mi się podoba! ^^ z Capronem <3 fot. Kasia
Magdy paznokcie, sama robiła! :D
Mikołaj, który przyszedł do pani xd
fot. Kasia
z Werą :) fot. Kasia
pierniczki są w środku :)
dół Agi storju ^^

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)