niedziela, 30 grudnia 2012

659. Mały spacer.

Hey :) W końcu się wzięłam i zgrałam zdjęcia z wczoraj :) Przyszły do nas dzieci z poprzedniej notki, Julka i Bartuś. Pobawiliśmy się, pograliśmy w planszówki, poszliśmy na mały spacer do sklepu, porobiłam zdjęcia, a o 18 przyjechała do na Ola ^^ Pogadałyśmy, pograłyśmy na ps3, potańczyłyśmy – i to bardzo dużo! ;D Urządziłyśmy małą sesyjkę, a efekty pokażę w next notce ;) Sylwia chora i jutro nie jedziemy na Sylwka do Natalii, tata też coś chory… Z mamą byłam u cioci i wujka, przymierzałam sukienki i mam jedną na studniówkę :) Teraz może włączę sobie jakiś film? Nie wiem, się zobaczy XD
 

1 komentarz:

  1. Nominuję Cię do 'Liebster Blog Award' (wszystkie informacje na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)