czwartek, 27 grudnia 2012

657. Książkowo.

Witam Was ;* Dzień jakże cudownie leniwy, w piżamce spędzony, na oglądaniu BrzydUli głównie ^^ Przeczytałam kolejną książkę, niedługą w sumie, ale bardzo fajną jak ktoś lubi sagę „Zmierzch”. „Drugie życie Bree Tanner” to książka o dziewczynie, wampirze nowo narodzonym. Jak ktoś pamięta „Zaćmienie”, że tak nazwę ‘złe’ wampiry tworzyły armię i tutaj właśnie jest to ich oczami, a raczej oczami Bree :) Bardzo fajnie się czytało i widziało jak oni patrzą na walkę, na samych Cullenów :) Polecam :D A wcześniej, nie wiem z jakiś tydzień temu, skończyłam czytać drugą część Greya :D Czekam teraz na 9 stycznia kiedy ma się pojawić część trzecia! :D Jakże przyjemnie się czyta te książki, serio :) Polecam, ale jednak pełnoletnim czytelniczkom xD Aga ma tą książkę za sobą, mówię o pierwszej części, Capron jest w trakcie czytania i są kolejne dziewczyny w kolejce do czytania ^^ Na razie nie słyszałam, żeby komuś się nie podobała! ;)
 
 
Mam ochotę na nocny maraton filmów sagi „Zmierzch”, tak wszystkie obejrzeć…
Ktoś chętny? :D

3 komentarze:

  1. Nie czytałam tych książek, ale za to na maraton z Saga chętnie bym się pisała :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. już za 2tygodnie na polski rynek wejdzie ostatnia część Greya:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam Greya, a saga Zmierzch mnie kurde jakoś nie jara.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)