poniedziałek, 10 grudnia 2012

635. Taki dziesiąty grudnia.

Cześć :D Właśnie tak się zbierałam to napisania notki, i w końcu się udało xd Dzisiaj dzień bardzo pozytywny :D W szkole nudy, jak zawsze xd Muszę się pochwalić, że dostałam 5 i 4 z niemieckiego! :D Jakoś tak szybko minął dzień, szkoła, trening, który prowadził Oskar i było nas dziwnie mało xd Jeszcze u Magdy byłam i uczyłyśmy się pp i powiem Wam, że nawet umiemy! :D Wracałam pieszo, troszkę wieczorem się zimno zrobiło, choć nie tak bardzo jak wczoraj . Mamy piękny śnieg, już od paru dobrych dni ^^ I niech już tak zostanie, bo nie chcę żadnej pluchy, nie lubię!
 
Zdjęcie z telefonu - 6.12.12 ^^
 
I jeszcze trzy zdjęcia i idę do Was poczytać ;*
 
Misio mi się rozmazał XDD

2 komentarze:

  1. Misiek ubrany jako karacista? super:D gratulacje ocenek pięknych niemiecki do łatwych nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)