niedziela, 22 kwietnia 2012

344. Oh! My Lady.

Hey, hey! :D Mamy dziś piękną sobotę, słoneczną, przynajmniej u mnie tak jest ;) Jak na razie przeczytałam 30 stron książki do matury, bawiłam się z kuzynem, który jest przeuroczy, zwłaszcza jak woła moją mamę XD I nic, jakoś leci.
Chciałabym Was zachęcić do obejrzenia dramy, serialu koreańskiego, który jest o niebo lepszy od polskich, bo ciągle się coś dzieje, zwłaszcza w obecnej, którą oglądam. „Oh! My Lady” opowiada o sławnym aktorze, który znany jest z tego, że nie potrafi grać, ale jest przystojny. Główna kobieta nie jest w najlepszej sytuacji rodzinnej i szuka pracy. Zostaje hm… gosposią w apartamencie wspomnianej gwiazdy… Nie będę więcej opowiadać, ale tak zaczynają się ich historie. Inne wątki są równie ciekawe, tak, że nie mogłam doczekać się następnego odcinka. Podaję link, gdzie znajdziecie tą dramę z polskimi napisami! :D Zachęciły mnie dziewczyny do jej obejrzenia i nie żałuję! Moja siostra długo się opierała by nie oglądać, ale jak już jej puściłam to również obejrzała całą <3 Bardzo lubię je oglądać w nocy, taki nastrój jest, jak dla mnie :)
Tak więc to by było na tyle. Oto link: KLIK. Miłej niedzieli! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)