piątek, 27 kwietnia 2012

348. My music.

Chciałam jeszcze przed wyjazdem do Was napisać :) Następna notka pojawi się albo w sobotę, jak wrócę z zawodów, na które troszkę tak nie chce mi się jechać, albo w niedzielę :) Życzę udanego, a przede wszystkim ciepłego weekendu! <3
Zostawiam Was z piosenką SHINee, której nie miałam Wam jeszcze okazji zaprezentować. Co prawda jej promocję, która trwała miesiąc, zakończyli tydzień temu, ale no. Piosenka jest piękna, bardzo podoba mi się teledysk. Mogłabym ich tu długo zachwycać, ale nie mam za bardzo czasu, bo powinnam iść spać. Także zachęcam do oglądania. Wyglądają, jak wyglądają, koncept jest taki i tyle i mi się to podoba. Choć pewnie chłopak w długich włosach może Was nie przekonywać, ale to jest mój kochany Taemin, aczkolwiek kocham ich wszystkich, i mu długie włosy pasują, choć bolało mnie to, że widać iż są doczepiane, ale później już tak nie było widać, zresztą nie ważne xD

SHINee – Sherlock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)