poniedziałek, 30 kwietnia 2012

349. Rumia.

Hej :D Mamy ostatni dzień kwietnia. Bardzo upalny. U mnie było 32 stopnie, więc było mega duszno, ale lepsze to niż zimnooo ;D A jak tam u Was z pogodą? :)
Teraz trochę o zawodach. Na początku powiem, że w ogóle nie widziałam, że mamy takie miasto xd wiem, że większości nie znam, ale no, uczę się. Wstałam o tej 5, trener o 5:30 przyjechał po nas, chwile po 6 wyjechaliśmy małym busikiem w jakieś 22 osoby… Na miejscu byliśmy gdzieś koło 9. Na swoją konkurencję czekałyśmy chyba do 12! Masakra, w tych kimonach, gorąco! Ale kurde z Natalią w drużynce złoto mamy! :D Później kolejne godziny czekałyśmy na indywidualne, w których przedział był, po raz pierwszy się spotkałyśmy z takim szerokim zakresem wiekowym, 14-17 lat… I tu Sylwia zdobyło brąz :) Później już, na szczęście, mogłyśmy się przebrać, to gdzieś godzina 16-17 była. I dla zabicia czasu pochodziłyśmy sobie po tym budynku, trochę na dworze byłyśmy, robiłyśmy foty, jakieś jedzonko się zjadło. Niektórzy na swoje konkurencje czekali 12 godzin! To jest masakra. Nasz trener i Oskar sędziowali, więc byliśmy praktycznie do samego końca, po 22 pojechaliśmy, zostawiając ich, do McDonalda z panią, wróciliśmy po nich i wyruszyliśmy po 23. Sylwia od razu poszła w kimkę… co się dziwić, jak dla niej i tak nie źle, tyle bez snu :) Maluchy też padły szybko, z tyłu w czwórkę tak fajnie spali... Niektórzy stawiali opór snu, ale w końcu i tak padli. Wiecie jaki to był wspaniały widok, jak wszyscy tak spali!? :D Piękny. A ja? Oczywiście, że nie spałam, nawet mi się nie chciało, bo na pewno bym zasnęła, ale ja nic, nawet w domu, jak przyjechaliśmy o 3 (!!!) nie chciałam iść spać, ale no zasnęłam.
Zdjęcia podziele na szczęści, bo sporo ich xD
Z Natalią i Sylwią fot. druga Natalia
Nasze złoto, Oskara srebro i Sylwii brąz :)
Mój outfit. Bluzka kupiona po świętach - rynek <3 fot. Sylwia
Mega paka bekonowych xD
Tak ładnie, akurat wyszłyśmy i zachodziło słoneczko :)

1 komentarz:

  1. kurcze jak fajnie, że tak ciepło masz :p
    dzięki i wzajemnie życzę udanej majówki ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)