piątek, 27 kwietnia 2012

347. Słoneczko!

O matko! Jaka piękna pogoda! :D Normalnie jak wakacje! :D Właśnie wróciłam z księgarni i ze sklepu, wcześniej byłam z Misiem na spacerku :) Wczoraj przed 20 wybrałyśmy się z Sylwią i Agą na spacer z Misiem, który zajął nam ponad godzinkę :D Ale co zrobić, jak tak ciepło jest, nic tylko korzystać. O 18 znowu idziemy na spacer z Agą, ale już bez psa xD Kocham taką pogodę, kocham! :D Siedziałam sobie do 4 w nocy, wiecie jak dawno tak późno nie szłam spać! o.O Czytałam, oglądałam SHINee i jeszcze nie wszystko nadrobiłam xD Jutro zawody, trzeba wstać koło 5 RANO! Tak mi się nie chce, do tego dzisiaj okres dostałam -.- No nic. Idę jeść obiad – pizza :D Miłego, ciepłego dnia życzę! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)