wtorek, 1 maja 2012

350. Nowa tapeta.

Hej! :) Dzisiaj pogoda też dopisuje, dobrze, dobrze :D Wstałam sobie o 12, nie wiem why tak długo spałam, bo poszłam spać po 2, więc jak na mnie to szybko xD Mniejsza z tym. Siedzę cały czas na kompie, w końcu pograłam w Simsy 3. Zmieniłam sobie tapetę w telefonie, w końcu! :D Jednak to nadal nie jest to co chcę, ale już tyle przesłałam zdjęć, że odpuściłam dalsze poszukiwania i zostawiłam Taemin, który i tak jest cudny <3 Mama biedna chora jest od soboty… :< Ale wstała na obiad, który tata urządził na naszym balkonie xD Także miło bardzo. Zaraz wybieram się z Sylwią na rower i do dziadków i wujka :) Także żegnam Was, do napisania :*

1 komentarz:

  1. Doprawdy podziwiam ludzi, który potrafią długo spać. Ja dostaje kręćka jeżeli wstanę później jak o 8:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)