wtorek, 8 maja 2012

362. Dzień z Agą.

Heeey :* Piszę dopiero teraz, ponieważ cały dzień miałam zajęty, jakże cudownie! :D Wstałam sobie o 9, poszłam z Misiem, zmyłam naczynia, zdążyłam wszystko zrobić co chciałam i o 11 byłam gotowa na wyjście z Agą na zakupy. Pogoda dopisała, słoneczko świeciło, co prawda czasami chłodniej było, ale może być. Pojechałyśmy do Focusa. Bez zbędnych szczegółów powiem, że nic szczególnego nie upatrzyłyśmy, za to zjadłyśmy sobie obiadek xD Wróciłyśmy do mnie koło 15. Zaczęłam robić porządki w szafie, za sprawą Agi, za co jej dziękuję ;* Po 16 wybrałyśmy się z Misiem na spacer połączony ze zdjęciami, akurat Sylwia wróciła ze szkoły to poszła z nami i tak trochę zleciało… :D Ale mamy cudowne zdjęcia i pokażę Wam w następnej zdjęcie mój dzisiejszy strój, rzeczy, które uwielbiam! :) Wróciłyśmy to pogadałyśmy, dokończyłyśmy pewną rzecz, ale o tym później i tak, kurcze, zleciało… że po 20 już Agi nie było :< I tak spędziłyśmy cały dzień razem za co jej bardzo, ale to bardzo dziękuję <333
Teraz czas dowiedzieć się co wy dziś porabiałyście :D
Jedno z dzisiejszych zdjęć <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)