sobota, 26 maja 2012

390. Głęboka noc.

Jestem ponownie xD Tak się wciągnęłam w czytanie Waszych blogów, że aż nie zauważyłam kiedy minęła druga godzina xd Tak troszkę wypadałoby iść spać, mam zamiar wstać po 9, bo później leci ostatni odcinek „Czarodziei z Waverly Place”, w którym gra m.in. Selena Gomez. Uwielbiam z Sylwią ten serial i jesteśmy ciekawe jak to się skończy, co samo w sobie jest smutne. Poza tym, że miałam zamiar zrobić etykiety do postów to mam pełno zaległości w pokazywaniu rzeczy. Rano, mam nadzieję, wstawię jakiś post, a co! ;D
Właśnie! Zauważyłam, że statystyka wyświetleń bloga wyniosła powyżej 15,000!!! <3 Dziękuję Wam bardzo! <3
Zdjęcie jeszcze z 6 maja… :)

4 komentarze:

  1. JJaakkii księżyc śliczny !
    gratuluje tylu wyświetleń : )

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujemy wyświetleń :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :D do Caprona byś kiedyś weszła i coś napisała a nie ! :teraz logować sie nie trzeba, aby cos napisacxd :

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)