poniedziałek, 14 maja 2012

368. Ponownie TAG.

Hej, niedawno zostałam otagowana przez Petitka. Odpowiem tylko na pytania, ponieważ już pisałam TAG 11 pytań, więc jak coś zapraszam: notka 356, sprawdź czy nie zostałaś otagowana ;)
1.      Dużo mówisz o sobie innym czy zwykle milczysz?
Oj dużo mówię, bardzo lubię jak, zwłaszcza przyjaciółki, wiedzą co u mnie, tak samo jak ja chętnie słucham co się u nich dzieje :)
2.     Masz jakieś dziwne zwyczaje, jak np. wstawanie ZAWSZE o tej samej godzinie?
Hm… może to, że zawsze jak coś ubieram czy to skarpety, buty, spodnie, itd. to zaczynam od prawej strony. Jedyne co mi teraz wpadło do głowy xd
3.     Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
Bardzo dużo, pewnie aż za wiele, więc tak w czasie szkoły to ponad 6 h będzie…
4.     Uważasz, że jesteś bezproblemową osoba?
Na pewno tak nie uważam.
5.     Ulubiony/a piosenkarz/piosenkarka/zespół?
SHINee <3
6.     Jaski kawał ostatnio Cię rozśmieszył?
Ostatnio, to był: Blondynka i brunetka mają dostać się na szczyt wieżowca. Brunetka ma iść schodami a blondynka windą. Która będzie pierwsza? Brunetka, bo blondynka 3 razy pytała o drogę. xD
7.     Czym się interesujesz?
Karate, blogowanie, kulturą azjatycką, a zwłaszcza Koreą :)
8.     Ulubiony kwiat?
Tulipan.
9.     Ulubione słodycze?
Wszystko! xD Zwłaszcza czekolada Milka – łaciata :D
10.   Czujesz, że nie chciałabyś nic zmieniać w swoim życiu?
Myślę, że nie chciałabym nic zmienić.
11.    Jaka jest Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa? :-)
Różowy króliczek, który grał kołysankę :)
To tak na szybko, a zaraz kolejna notka, o sobotnich zawodach ;)

1 komentarz:

  1. ja też spędzam za dużo czasu przed komputerem...internet to zło:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)