sobota, 5 maja 2012

358. Central Europe Open.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D Jak się cieszę, jak się cieszę! Zawody świetne! Już o 11 byłyśmy po swoich konkurencjach. W drużynce od razu finał miałyśmy, czyli bunkai musiał być i poszło nam dobrze, trener mówił, że jak na pierwszy raz to dobrze. Do tego nagranie widziałyśmy to równo było i w ogóle. Ale no przegrałyśmy z naszą dawną trenerką i starszymi naszymi koleżankami xD Kurde no, ale mamy srebro! :D Później moje indywidualne i też mam srebro! :D Ja, która dawno nic sama nie zdobyła! Wiecie jak mnie radość rozpiera! xD Mojej siostrze poszło troszkę gorzej, ale ma brąz! :D Więc zadowolone bardzo wróciłyśmy z zawodów. Do tego wujek nam kupił koszulki, które pokażę później, jak już aparat będzie xD Także dziękuję Wam za to, że trzymałyście kciuki :* Zdjęć nie mam, więc będą stare ;)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)