wtorek, 29 maja 2012

395. Zachód.

Hey :D Pisałam dziś Olimpiadę Medialną – drugi etap, jutro wyniki, ciekawe jak nam poszło xd Miałam również sprawdzian z matmy i jak wczoraj miałam doła, że nic nie umiem to dzisiaj byłam w szoku, ale policzyłam zadania, jednak nie zapeszajmy… zobaczymy jutro xd Czuję, że teraz polski to będzie jeszcze większa katorga… poza tym dostałam dwóję. A tak to jakoś leci. Ach! No i w końcu basen miałyśmy i dostałam 4 z pływania na czas :)
Dalsze zdjęcia z soboty, zaczynamy te ze spaceru <3 Taki mały piesio się nas uczepił i szedł z nami xD Sylwia była nim oczarowana! :D Wszystkie foty robiłam ja, oczywiście oprócz tej ostatniej na której jestem, zrobiła Ola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)