czwartek, 17 maja 2012

376. Deser.

Hey! :) Dzisiaj byłam w szkole godzinę wcześniej, czujecie to!? xD Pomagałam koleżance z klasy w matematyce, mam nadzieję, że na coś się przydałam :) Trzy zastępstwa, na których czytałam książkę, no i też na historii, bo pan omawiał maturę, która mało mnie obchodzi xd Strasznie zimno było w szkole, w salach masakra… Większość siedziała w kurtkach. Na dworze zresztą nie lepiej... Kolano od wtorku strasznie boli, jak tylko na tej noce skupie swój ciężar -.- Na poprawę humoru i zachętę, abym wzięła się do roboty zjadłam dużą porcję lodów, do tego parę truskawek, które dzisiaj rodzice kupili <3 Dzięki Im! <3 Pewnie odezwę się do Was wieczorem, bo czemu nie ;D Miłego wieczoru.


3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)