wtorek, 15 maja 2012

370. Rozwiązanie konkursu.

Na początku chciałam dziewczyny, które brały udział, gorąco przeprosić, że tak długo czekały na wyniki. Nie zdziwię się, jeżeli o nim zapomniały. Niestety to wszystko moja wina, bo długo nie mogłam dokupić nagrody. Następnym razem, kiedy zorganizuję konkurs to będę całkowicie przygotowana, obiecuję :) Teraz przejdźmy do wyników i nagród :D Przyznałam dwa miejsca, które odpowiedzi były poprawne i spodobały mi się.

Pierwsze miejsce zdobyła PETITKA i wygrała kosmetyczkę i brelok prosto z Bułgarii, różowy lakier do paznokci, dwie bransoletki oraz konfetti do kąpieli.



Drugie miejsce przyznałam KAROLINIE, która otrzyma różane mydełko z Bułgarii, lusterko, cień do powiek, notesik oraz długopis.

Gratuluję Wam bardzo serdecznie, wejdźcie na swoje maile i odpiszcie mi, a wyślę nagrody :)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)