sobota, 4 czerwca 2011

106. Wczooraj po szkole... xD

Ze szkoły wyszłam z Magdą tak ok. 13:40,
Marta miała przyjechać pod szkołę, ale jej nie było...
Zadzwoniłam do niej, ale nie odbierała...
Nam się nie śpieszyło do domu, więc poszłyśmy na plac zabaw xD
Porobiłyśmy foty:








I ktoś do mnie dzwoni, patrze Marta xD
Dobra, przyszła, posiedziałyśmy jeszcze trochę, 
Magda duużo fot robiła : )
Potem ja przejęłam pałeczkę ;D


Ok. 14:20 poszłyśmy na przystanek,
Marta pojechała z nami, wysiadła ze mną na przystanku i koniec...

Cieszę się bardzo ze spotkania z Martą : D


W domu byłam przed 15, Sylwia chwilę po 15 przyszła...
Wstawiłam pizze, zjadłyśmy i Sylwia poszła się zdrzemnąć, biedna ciężki tydzień miała...
Ja powiem Wam, że położyłam się na ok. pół godzinki...
I wstałam 16:15 i zaczęłam się przygotowywać na basen...
16:30 przyszedł tata, chwilę później mama...
16:45 podjechała Magda z tatą, który zawiózł nas na basen.

Na basenie musiałyśmy być na środkowym torze - nie było źle xD
Magda wzięła swoją piłkę : )
Trochę pływania, trochę więcej gry xD

Te dzieci w szatni to ja nie rozumiem, jak można nago tak po prostu sobie chodzić? xD

Wracałyśmy sobie spokojnie autobusem : )
Magda nie wysiadła na swoim przystanku tylko na moim i poszła do mnie po zdjęcia.
Odprowadziłam ją kawałek, z 10 min stałam i rozmawiałyśmy, m.in. jak to masakrystycznie spędzimy soboty...

Wróciłam, weszłam na kompa, 
zrobiłam trochę z matmy zadanie domowe,
pop cornu trochę zjadłam,
na gadu popisałam,
poczytałam blogi,
...

Dziś pobudka przed 8, o 8:30 przyjeżdża po nas (po mamę, Sylwię i mnie) wujek i jedziemy po Anię i na zawody pomagać... 
Nie chce nam się, Sylwii, Ani i mi... 
Całą sobotę będziemy mieć zmarnowaną : /
Cóż... takie życie...

Dobra lecę spać,
dobranoc ;***

Wchodźcie na moje drzewko i zakładajcie swoje!!!
No i to chyba tyle, co chciałam napisać ; D
Jeszcze na koniec dwie foty dam : )

6 komentarzy:

  1. omg moje zdjęcia są straszne xd też się cieszę, że się spotkałyśmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo popcornkocham kocham narobilas smaka ide sobie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu:)) będę zaglądać;)

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że blogerek jest coraz więcej.
    wpadnij na mój

    http://inmyimagination-anne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)