wtorek, 7 czerwca 2011

114. Saga 'Zmierzch'.

Nie wiem czy widzieliście już pierwszą oficjalną zapowiedź "Przed świtem"?
Jeśli nie oto ona:

A tu macie zaproszenie Belli i Edwarda na ich ślub ; D

Chociaż w książce ich wesele odbyło się w 2006 roku, na zaproszeniu widnieje data 13 sierpnia 2011 roku, czyli dzień premiery ostatniej części Sagi Zmierzch.
 
Treść zaproszenia brzmi:
Bella Swan i Edward Cullen wraz z rodzinami mają zaszczyt zaprosić na swój ślub, który odbędzie się 13 sierpnia 2011 roku o godzinie 17.


Przeczytaliście wszystkie cztery części?
A filmy obejrzeliście?
Czekacie na tą część?

Ja zaczęłam "Przed świtem", ale najpierw skupiam się na przeczytaniu "Dzieci z dworca Zoo".
Ale na pewno przeczytam : )
Oglądałam wszystkie trzy cześć i różnice między książkami są, ale to jak zawsze ; P
Mi się podobają zarówno książki jak i filmy i czekam niecierpliwie na czwartą część! :D

3 komentarze:

  1. ja juz oczywiscie widzialam przeczytalam wszystkie 4 czesci i jestem prawie jak 10 letnia fanka :( mihihi czekam czekami doczekac sie nei moge :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ta mega wyzwanie dlatego skladownia robi sie coraz wieksza bo nikt nie ma tyle powera zeby to ogarnac :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To kiedy w końcu jest ta premiera?
    13.08.2011r czy 18.11.2011r?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)