poniedziałek, 13 czerwca 2011

125. Cały dzień nie byłam w swoim pokoju xD

W szkole powiem Wam, że dzisiaj nie najgorzej xD
Z angola odpowiadałam, ale nie wyszła za dobrze i jeszcze jutro mam szansę,
więc trzymajcie mocno kciuki ;*
Na historii Magda odpowiadała i oczywiście ma 3 na koniec - gratuluję : D
Na kółku bardzo miło było : )
Same pozytywne osoby przyszły i pan dał nam po lizaku, a Capron dostał jeszcze batonika za najwięcej pisanych artykułów : D
A no i Przemek też batonika dostał za całokształt ; )

Z Agą <3 Takie wzięłam z początku maja foto ; D

Po szkole Aga przyszła specjalnie do Sylwii <3
Kupiła chipsy i ciastka i siedziałyśmy, gadałyśmy i oglądałyśmy w Sylwii pokoju przez pond 3h <3
Kocham to!!! <3 <3 <3
Normalnie cały czas bym tak mogła :***
Cudownie, przynajmniej nie siedziałam bezużytecznie przed kompem : D
Aga poszła jak przyszła mama, czyli jakoś po 19 : )

Obejrzałyśmy z mamą nagrane Prosto w Serce oraz NaWspólnej.
W tym czasie mama powiedziała nam, że dzwonił wujek i że babcia i dziadek mają na ścianie jakiś fresk!?
Dla jasności dodam, że dziadkowie mają remont w pokoju, robi go znajomy z karate, nie wiem czy pamiętacie, tata tej nie fajnej Wiktorii, co ma zeza i jest przerażający...
No to musiałam z mamą to zobaczyć... xD
Wzięłam specjalnie aparat, żeby Sywlii pokazać później ; )
Powiem Wam, że nie wygląda to źle  xD

Oto jedna z fotek, oceńcie sami ; )
Koloru nie da się dokładnie oddać, ale jest zbliżony do tego na drugim zdjęciu...
Jest dobrze, siedziałam u wujka i chyba nigdy tyle z nim nie gadałam xD
Obejrzałam z nim Szymona i po 22 poszłam z mamą do domu...
Akurat tata wrócił ze spotkania jakiegoś i z Misiem wyszedł, to poszłyśmy z nimi i porobiłam foty i spotkaliśmy nawet po drodze jeża : D

Tutaj z Fionką jest : D Chętnie by się pobawili ; )
Jeżyk, a jak zasuwał xD    <klikamy>
Trochę obcięłam to zdjęcie, by bardziej jeża było widać ; )


Wróciłam do domu i co!?
I nic xD
Dochodziła 23, wyjęłam lekcje na jutro...
Muszę sobie przyswoić kilka informacji z angielskiego i będzie git  : )
Popisałam trochę z Agą i Capronem i tyle.

No to idę się zająć angielskim...
Do napisania ; )

P.S. A dziś 13 był i nawet nie pechowy - pewnie dlatego, że to nie piątek xD

1 komentarz:

  1. jeżuś :D dla mnie 13 był wręcz szczęśliwy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)