poniedziałek, 20 czerwca 2011

141. Urodzinki + prezenty + lakier + ulewa

Dziś mamy 20 czerwca, a wiecie co to za data!?
Urodziny mojej siostry <3
Kocham ją i nie wyobrażam sobie życia bez niej, choć czasami na prawdę potrafimy sobie działać na nerwach!
STO LAT KOCHANA SIOSTRZYCZKO :***
Nie mogę uwierzyć, że już masz 15 lat, szok normalnie, szok!

Rano wstałam przed 8 i pojechałam z Magdą na ten dzień sportu.
Stałyśmy tam przez chwilę i poszłyśmy.
Nie na widzę siatkówki!
A w to mieliśmy tam grać.
Wycofałyśmy się i pojechałyśmy po lakier <3
Lakiery od Virtual poznałam na świetnym blogu Pauli.
Więc musiałam je wypróbować.
Na razie kupiłam jeden na spółkę z Magdą do Bułagrii.
Oczywiście od razu musiałam wypróbować, nałożyłam dwie warstwy na kciuka, jeszcze muszę się nauczyć nakładać jakoś lakier na paznokcie, ale nie jest źle.
Cudowny kolor wybrałyśmy, podoba nam się : D


Filmik też musi być.
W tle Sylwia gra na gitarze,
to też ona kaszlałam, bo jeszcze nie do końca jest zdrowa.


Magda przyszła do Sylwii, dała jej prezent.
Dałyśmy jej, wspólnie jeszcze, gazetkę Scooby-Doo z okularami, które wodą tryskają xD
Mam filmik oraz zdjęcia jak w okularach wyglądamy xD
Wiem, ja śmiechowo wyglądam, ale dziewczynom pasują : )




Wydrukowałam i zmieniłam zdjęcia w tej lewitującej ramce.
W tle gra Sylwia : )
Dopiero się uczy, ale i tak dobrze jej idzie : D


Po 13 przyszła babcia, kupiła nam arbuza, dała pieniążki ; )
Posiedziała chwilkę i poszła.

Później w końcu Marta przyszła, na którą Magda u mnie czekała.
Zgrałam jej Housa dla Ani i poszły.

Ja sobie z Olą pogadałam trochę <3
Słyszałam Filipka : )
I muszę sobie skypa ściagnąć, bo na tym kompie nie mam.

A dziś pogoda w kropkę jest.
Raz pada, raz nie.
Trzeba mieć szczęście, żeby wyjść i nie zastać deszczu. xD
Nagrałam filmik jak lało! ; )


Dzisiaj dużo filmików ; D
Tak jakoś wyszło xD
Ale chyba się podoba, co Capron? ;>

Godzinę temu rodzice wrócili i zjedliśmy obiad i tą notkę już piszę chyba ponad godzinę xD
Ale to nic xD
Teraz sobie piszę na gadu z Natalią : )
Również jedzie na obóz karate : D

Na koniec jeszcze fotka KitKatów małych xD

Nie wiem czy wspominałam, że po północy śpiewaliśmy Sylwii STO LAT
oraz daliśmy jej dwie ostatnie części Harrego Pottera - książki : )

4 komentarze:

  1. właśnie chciałam sobie ten dokładnie kolor lakieru kupić :)
    a okularki mam identyczne, tylko nie tryskają wodą, dołączone wiele wiele lat temu do 'kaczora donalda'

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę dzisiaj poczytałam twojego bloga. Bardzo fajny. :) Będę zaglądać często :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)