niedziela, 19 czerwca 2011

139. Zakupy, przygotowania...

Dziś wstałam 10:25 i to tylko dlatego, że tata przyniósł śniadanie xD
Zjadłam, weszłam na kompa, cała rodzinka się obudziła i po 11 wybyliśmy na zakupy.
Głównie pojechaliśmy zrobić zapasy na środowy wyjazd do Bułgarii ; D
Nie mogę uwierzyć, że to już w środę.
Już byliśmy tam dwa lata temu, ale tym razem jedzie z nami Magda.
Taaak się cieszę : D
W Bułgarii nasza ciocia ma apartament i dla rodziny wynajmuje a darmo, więc my tylko za przejazd płacimy - jedziemy samochodem - oraz jedzenie tam i różne takie ; )
Wtedy jechaliśmy osobowym samochodem na pięć osób, tym razem mamy dużego, siedmioosobowego, no i ten ma klimatyzację xD
Zrobiłam fotkę samochodów, bo stały ładnie koło siebie : )

Tak, to jest czerwony xD Tylko nie widać tak xD
Nasza Renówka jest z nami od 11 lat i wiele przeżyła : )

Byliśmy w Auchanie.
Po zakupach rodzice kupili nam lody - 3 gałki!!! : O
Ja wzięłam czekoladę, malinę i jogurt, a Sylwia tak ładnie kolorystycznie truskawka, tropik i cytryna.

Wróciliśmy po 13.
Kupili mi rodzice taką fajną lampkę do laptopa, na USB :D
Oto ona, można ją wyginać na różne strony xD


W domu w sumie nic ciekawego.
Rodzinka zaczęła się pakować.
Ja na razie ułożyłam sobie w głowie co mniej więcej biorę.
Najgorzej to nie wiem, które bluzki wziąć xD

Pisałam na gadu, w końcu (!), z Olą <3
Przysłała mi piękne zdjęcia.
Filipek jaki już duży i podobny w ogóle do niej : D
Jak toś nie wie to Ola to moja, Sylwii, Oli i Ani przyjaciółka.
Trzymałyśmy się razem, ale wyjechała do Anglii.
A Filip to jej młodszy brat ; )
I filmik mi cudowny przysłała i zwiedziłam jej ogród.
Nawet nie wiecie jak za nią tęsknie... <3

No i to by było chyba na tyle.
A nie!
Jeszcze zgrywałam dziś foty z telefonu i mam tak:

Psa, Fifa, pisałam już kiedyś o niej.
Zdjęcia są z kwietnia bodajże.
To jest moja 'imienniczka', bo mam przezwisko Fifka xD

Oraz rysunki z mojego telefonu.
Pierwszy zrobiła Kasia, a ja drugi : D



W tej notce to by było na tyle. : )

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)