wtorek, 3 maja 2011

044. Pogaduchy xD

Dziękuje, że mogę z Wami pogadać na gadu <3
Bo coś Ola to chyba nie chce / nie lubi ze mną pisać xD
Z Agu mija czwarta godzina <3
A z Isią też by była czwarta, ale od godziny z nią nie piszę : (
Jak to można pisać o wszystkim i o niczym : )
Dziękuje Adze, że przyznała mi dziś 3 miszcze :D


O 23 robiłam sobie kolację, biegając co jakiś czas z kuchni do pokoju, zobaczyć czy któraś nie napisała : )
Bo miałyśmy taki temat, że nie można go było przerwać xD
Czujecie, że sama zrobiłam sobie kolację!?
Tak głodna byłam, że musiałam xD
Oto ona:
Najpierw wszystko sobie przygotowałam : )
Masełko, sałata, szynka i ser :D
I wymyśliłam: jak dwie połówki liścia sałaty xD
Kanapki i oczywiście herbatka do tego <3

Jutro muszę wstać z Sylwią o 11.
Na 12 umówiłam się z Anią. <3
Jeszcze nie wiemy ci będziemy robić - zależy od pogody.

Dobranoc, tym którzy idą spać xD
Ja nie pójdę dopóki mam z kim pisać <3
 

1 komentarz:

  1. och jak miło, że uwieczniłaś mnie w swojej iście zajebistej notce ! < 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)