sobota, 14 maja 2011

073. Noc xD

Chyba wypadałoby iść spać xD
Przeglądałam i komentowałam blogi : )
Słuchając przy tym Seleny, Demi i Eminema :D

Jutro, sorry, dziś wstaję o 9:30.
Na 10:20 umówiłam się z Anią przed Carefurem : )
Nie wiem tylko jak Sylwia wstanie, przecie to tak wcześnie xD 
(dla tych którzy nie wiedzą, moja siostra bardzo lubi długo spać : ) )
Dobra, to ja idę spać.
Jeszcze się spakuję na jutro: portfel, aparat i chusteczki, hm... coś jeszcze? xD
Opowiem Wam jak było jak wrócę, nie wiem o której będę, bo tam będziemy do 14, więc... 
Do napisania ;*

Fotki z urodzin Oli, fot. Sylwia : )

Miłego weekendu <3

4 komentarze:

  1. kochana, nie mogłam nic przełknąć, nawet śliny , miałam jakby usilnie czymś gardło związane :<< musiałam sięgnąć po antybiotyk :)


    + piekne zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na mieście. Jak sobie coś zakupisz to powiedz co, ok? Bo ciekawa jestem ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. super notka ;)

    zapraszam do mnie http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super < 3

    zapraszamy do nas :
    http://i-love-the-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)