środa, 11 maja 2011

069. Złaaa...

... bo jestem chora.
Miałam nadzieję, że pójdę dziś do szkoły,
że gorączka, którą wczoraj miałam, minie
Strasznie się pociłam w nocy po tabletce, więc myślałam, że przejdzie!
Ale nieeee, bo po co!
Leżę i gniję w łóżku, a na dworze taka piękna pogoda!
Mam nadzieję, że ktoś mógłby mi przesłać lekcje...!? ;*
Prooooszeeee... ;***
Ale i tak jeszcze osobiście napiszę, może ktoś będzie tak dobry i mi da!? :)

Cieszcie się i korzystajcie z tego pięknego, słonecznego dnia <3

Sylwia właśnie przyszła i muszę wstać na obiad.
Paaa : D

Może jeszcze dam dwie fotki, zrobione przez Sylwię : )

6 komentarzy:

  1. Kochana dodałam rozdział na bloga z opowiadaniami, postarałam się i mam nadzieję, że nadal Ci się będzie podobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no dzięki miło mi ale jednak mi sie wydaje ze są nudne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię stronę na orangespace.pl, nawet fajnie. Właśnie nową założyłam: avki.orangespace.pl. Średnia to narazie 4,50. Marzę o pasku, ale czy wyjdzie to się samo okaże. Ale i tak mało mi brakuje. <333

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze tych loczków!
    dodaje, licze na to samo :*
    lensfile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie wiem czy mam taką możliwość, ale mam nadzieję. Jak będziesz chciała pogadać to napisz na gg: 35558337. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)