czwartek, 5 maja 2011

053. Haaaappppy!!!!

Dziękuje Wam dziewczyny za dziś!!!

Pojechałam z Agą, Magdą i Isią do Focusa do H&M w celu znalezienia koszulki z JB.
Niestety nie dostałyśmy jej, bo dostawa będzie później.
Jednak jakoś się tym nie przejęłam w porównaniu do Agi xD
Pochodziłyśmy jeszcze po sklepach i postanowiłyśmy pojechać do Galerii : )
Tam też nie było tej bluzki, mówi się trudno.

W Focusie: Magda, ja i Aga; fot. Isia ; )

Potem zaszłyśmy do Empiku :D
Tam była cuuudowna gazeta o JB, po niemiecku za 19,90 zł : )
Oczywiście jak mogłam jej nie mieć!? xD
Szukałyśmy książki Justina, w końcu znalazłam!
Stała na półce, wzięłam ją i poczułam, że muszą ją dziś kupić xD
Zadzwoniłam do mamy czy mi ją kupią na Dzień Dziecka i powiedziała, że tak! 
Musiałam tylko pożyć od Magdy 20 zł i już szłam do kasy! :D 

Z Magdą stoję przy kasie xD fot. Aga

No i na koniec do McDonalda :D
Musiałam niestety pożyczyć pieniądze, dziękuje Aga :*
Masakra przy kupowaniu była xD
Ale Magda dała radę : )
Oczywiście lody wzięłyśmy, ja innego niż one, oto foty:
Mój - pychota! fot. Aga
Agi xD fot. Aga
Doniosła Magda! ;D fot. Aga

Po zjedzeniu obejrzałyśmy gazetę i porobiłyśmy fotki : )
No i poszłyśmy na przystanek 70, też musiałam pożyczyć pieniądze na bilet - Isia.
Zaprosiłam dziewczyny do siebie i też sesyjka była i to jaka! <3
 Foty będą w następnych notkach <3

Książka i gazetka <3 Ja, Aga i Isia <3 fot. Magda <3

Przed 16 musiały już iść : (
Pożegnałam je nutką Justina <3
I po nich przyszła Sylwia ze szkoły i pochwaliłam się zakupionymi rzeczami <3
Sylwia powiedziała, że minęła je na schodach i szkoda, że już poszły.
A ja, że na noc niedługo je zaprosimy ;D

Zdążyłam załapać jak szły xD

4 komentarze:

  1. cieszę się, że udały ci się zakupy, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej ej kocham was <3 te zdjęcia e... no wyszły śmieszne jak zawsze XD ;p
    + dziękuję no! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. fuuuuj. nie zjem juz nic nigdy w marku, znowu mam przez neigo zatrucie i znowu tak mowie a i tak tam ide :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za komentarz, skończyłam się uczyć wreszcie. Dział to: "O elektryczności statycznej". Niestety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)