niedziela, 29 maja 2011

097. Cudna niedziela xD

Kolejny wspaniały dzień!!! :D

Kocham to!
Wstałam po 11, czytałam "Dzieci z dworca Zoo", na chwilę weszłam na kompa i już dochodziła 14...
Potem obiad i wyszykowanie się na zakupy xD
Zeszłam z Sylwią do piwnicy po rowery...
Przyszła Magda i pojechałyśmy...
Najpierw Galeria Fordon - tam w Piotrze i Pawle kupiłyśmy pycha ciacha i moje deserki ; )

Te Sylwia kocha, więc je kupiła : )
Resztę to już ja kupiłam xD
Na spróbowanie wzięłyśmy : )
I jeszcze takie ciacha, ale już zjadłyśmy i jedno zostało...
... to fotkę zrobiłam ; )

Następnie pojechałyśmy do Carefulla i tam do: 
Pepco - dla Sylwii była super bluzka gitara za 20 zł 
Ja dałam jej dychę i kupiłam już na urodziny  xD
Cukierni - Sowa - kupiła Sylwia dwie babeczki, właśnie ją zjadłam:


Później pojechałyśmy do Stokrotki, bo tam też jest Pepco...
Tam Sylwia kupiła sobie gumki do włosów i dwie bluzki na ramiączkach na lato.
Dałam jej 10 zł na te bluzki, a każda kosztowała po 15 zł : )
Też jej powiedziałam, że już na urodziny nic nie dostanie xD

No i pojechałyśmy do domu.
Magda też, bo miałyśmy dalej się uczyć matmy.
Sylwia pokazała mamie swoje zdobycze.
Ja osobiście jestem w szoku, że Syla tyle kupiła xD
Nadszedł czas na naukę, moja mama wytłumaczyła nam jeszcze parę rzeczy,
porozwiązywałyśmy zadanie i tyle.
Na dziś koniec z matmą, jeszcze sobie jutro na przerwie powtórzę : )
Nigdy tyle się matmy nie uczyłam... 
Przed 19 odprowadziłam z Sylwią Magdę.

Teraz siedzę na blogspocie i czytam Wasze blogi : )
Słucham cały czas mojego Justina ; D
No na razie jego, bo mam ułożoną playlistę i na początku jest JB  <3

Zaraz XFactor, więc kończę  ; )
Napiszę jeszcze wieczorem xD

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)