niedziela, 1 maja 2011

041. Ostatni wieczór kwietnia

Nie poszłam się kąpać po dodaniu ostatniej notki xD
Mama zrobiła nam kolację, aż w szoku byłam i to w dodatku jaką:
Moja : )
Sylwii xD
Misio czuwał jak my jadłyśmy xD
Czekał oczywiście jak coś mu damy xD
Jadłyśmy u Sylwii oglądając film "Dziewczyna moich koszmarów" na TVN : )
Bardzo fajny xD
Tyle się naśmiałyśmy, ale te reklamy 10 minutowe : /

To są te bransoletki, o których wspomniałam w poprzedniej notce:

Po filmie zobaczyłam co mogę jutro ubrać... 
I oczywiście nadal nie wiem co... xD
Potem się w końcu wykąpałam, umyła włosy i mama pokazała mi to uczesanie:
 I chce tak dziś mieć.
Tylko trzymajcie kciuki, żeby mi się tak ułożyły : )

Dobranoc <3

I do poniedziałku :*

5 komentarzy:

  1. taką kolacją to mogłaś się podzielić ! <3
    będę trzymać kciuki za włosy XD
    + miło mi, że podobają ci się moje zdjęcia ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek :)

    zapraszam do mnie :) nowa notka :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 10-minutowe reklamy to krótko jak na tvn xd :D
    i jak tam twoje włosy ? ułożyły się? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak? Ułożyły się włoski? :P
    Dodamy się do obserwowanych? :)
    Z chęcią będę śledzić Twojego bloga.
    /mytenmonths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci że masz pieska ! ;*
    Dodaję do obserwowanych <3 ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)