sobota, 30 kwietnia 2011

040. Popołudnie

Obiadek miałam dziś bardzo pyszny:

Potem zjadłam budyń:

Przeniosłam się z laptopem do dużego pokoju.
Mama złoży zamówienie na oriflame.
I zaczął się fajny film, który z mamą oglądałam na HBO - 
"Duchy moich byłych" - polecam!


Potem mama zrobiła mi makijaż xD
Normalnie jakoś tak, hm... 
No nie wiem xD
Ale zrobiłam kilka fotek, nie widać tego tak jak na żywo, ale coś jest xD
To jest pierwszy makijaż
Drugi makijaż

Później patrzyłam moje nowe dwa lakiery jak wychodzą
i moje dwa ulubione i jeden jakiś tam xD
Te dwa małe, grube nowe są : )
Pozostałe lakiery xD
Moje cztery ulubione <3

Po 18 przyszedł dziadek na żużel : )
Mieli problemy z kanałem, coś tam, ale jest już dobrze :D

Piszę teraz z Capronem, w sumie to cały dzień z nią piszę
oraz z Isią 

Porobiłam jeszcze kilka zdjęć bransoletek, ale to może w następnej notce xD

Zaraz idę się kąpać, trzeba włosy umyć...
Jeszcze nie wiem co jutro ubiorę...
Jedziemy na chrzciny mojego kuzyna...
O 6 musimy wstać, o 7 jedziemy, by być tam wcześniej,
do kościoła na 10... 
Cuuudownie (sarkazm ;] )....
Ale damy radę jakoś wstać o tej szóstej xD

Dodam jeszcze dziś notkę, może jak wyjdę z łazienki xD

2 komentarze:

  1. dziękuję za reklamowanie mojego bs <333
    czekam aż wbijecie do Ostro na zdjęcioszki ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę cię pomalowaną XD piękne zdjęcia oczu :)
    też mam lakier z tej firmy ^ ^
    ja napiszę za godzinę xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)