środa, 27 kwietnia 2011

033. Nocne ...

... rozmowy z Capronem <3
Po prostu nie mogę. ;D
Szkoła, Makbet, bilans, lekcje, pogoda, o której wstajemy, co ubieramy...
Jeszcze dużo tego wymieniać xD
Dziękuje, że jeszcze nie poszłaś spać :*

Do szkoły prawie gotowa jestem:
  • spakowana
  • Makbeta przeczytałam
  • baterię przygotowane
  • wf spakowany
  • ściągi na angol zrobione
  • budzik nadstawiony - 8:10
Jeszcze nie wiem co ubiorę xD

Dwa pierwsze wf szybko zlecą,
potem gorzej z polskim, angolem i niemieckim,
później już z górki - fizyka i PO xD

Jakieś foty znalazłam na tą niespodziewaną notkę ; )
To była moja dzisiejsza kolacja xD
Uwielbiam <3

Dobranoc :***

2 komentarze:

  1. a ja siedze i maluję paznokcie u stóp z bałaganem w pokoju i niespakowana xd
    brawa dla mnie;-D
    dzięki, ze tez jeszcze jestes na GG:)
    ps. mam ochotę na knorrra ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej jestes skorpion ja tez! ;DD
    Tez lubie zupki z Knorra-,haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)