piątek, 15 kwietnia 2011

002. Piąteczek xD

I już zbliża się koniec piątku... 

Dziś poczułam się jakby były wakacje... : )
Jeszcze trochę trzeba wytrzymać...


Dziś pyszny obiad był - naleśniki xD
Choć trochę wcześnie, bo przed 14 xD
Ale to dobrze, bo byłam już głodna xD

"Odlotowe Agentki"
Oglądałam dziś z Sylwią...
Ja zawsze byłam tą w środku - Clover xD
Wiążą się z tym wspaniałe wspomnienia...
Grałyśmy z Sylwią i Olą T. w grę z nimi : )
Sylwia była Alex (po lewej), a Ola Sam (po prawej)...
Gra była na kompie, zawsze w nią grałyśmy, 
gdy Ola do nas przychodziła : )
Pamiętam to jakby było wczoraj...
Latem robiłyśmy sobie wtedy lody na wafelki <3
I przechodziłyśmy po kolei plansze... :D
I nie nudziło nam się to! 

Potem obejrzałam "Prosto w serce",
tak oglądam to, oglądam xD

Potem Sylwia włączyła "Harry Potter i Książę Półkrwi" :D
Oglądałyśmy i jadłyśmy zapiekanki:
Uwielbiam serię Harrego Pottera!
Filmy wszystkie obejrzałyśmy, a teraz zaczynamy czytać :)
Pierwszą część książki mamy już za sobą xD
Fragment z dzisiejszego filmu <3
 
No i tak pomyślałam sobie, że to Capron zachęcał mnie do założenia bloga
i to też dzięki niej tu jestem xD


Wprowadziłam poprawkę do tabeli z polaka i mamy już z Isią z głowy ją :D
Dostałyśmy, zasłużone, 5 ; P
I to w sumie jako jedyne... Piona Gryzaku ty nasz <3


Na koniec dwa zdjęcia, również z dziś : )

Lubie je, bo tył jest zamazany xD
I fajnie to wygląda : )


Dobra, na razie to tyle : )
Do napisania :*

2 komentarze:

  1. oh ah bo to ja XD
    ;-* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jadłam dziś naleśniki ! <3
    dziś być cudowny dzień bo mój lovelas się trzymał z bratem Magdy ^^ i w ogóle pięknie wyglądał i dużo było go widać :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)