poniedziałek, 18 kwietnia 2011

008. Niedziela - po zawodach

Przed 20 byliśmy już u dziadków (rodzice mamy i wujka), bo dziadek miał wczoraj urodziny : )
Babcia dała ciasto, dziadek zrobił nam herbatki - chyba po 3 szklanki wypiłyśmy xD
Opowiedzieliśmy jak było na zawodach.
Po prostuj takiej rodziny jak moja nie ma xD
Tak się śmiałam... :D
KOCHAM ICH!!! <3

Obejrzeliśmy 'XFactor', a potem "Przepis na życie".
Zjadłyśmy kolację, no i przed 23 byłyśmy w domu.
Miałyśmy mały spacerek wieczorem.

Tata jeszcze nie spał, to opowiedziałyśmy mu pokrótce jak było.
Coś tam jeszcze się porobiło i ok. 24 poszłam spać.
Nikt już na nic nie miał siły.
Zasnęłam od razu.


Teraz jeszcze parę zdjęć z zawodów.


2 komentarze:

  1. Kasia ! <3
    może jutro zobaczysz moje legginsy :-D
    + uwielbiam jak dodajesz tyle zdjęć ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, jeszcze nie, a ty ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)