środa, 20 kwietnia 2011

013. Boję się, ale nie boję... xD

W końcu się wyspałam!!! : ) 

Nie poszła do szkoły, nie wiem czy to dobrze czy źle, ale co tam :P

Za jakieś 40 min. jadę do dentysty : /
Co jak co, ale ogólnie to się nie boję, boję się tylko, że będzie musiał dać mi zastrzyk w dziąsło, a ja raczej tego nie chcę. : |
Trzymajcie kciuki, żebym nie umarła na tym fotelu xD

Czuje się jakby były wakacje. <3
Może to sprawka tej ślicznej pogody :D
A może tego, że cała moja rodzina jest w domu : ]






Idę się ubrać, bo za pół godziny wychodzimy ; )
Do napisania :*

1 komentarz:

  1. ja też się czuję jak w wakacje ! *.*
    no zmieniłam wygląd ^^
    Jutro viiiiiiiiiiiiixa :D dzięki ;-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)