środa, 20 kwietnia 2011

015. Notka dla Isi

U dziadków jak zwykle super : )
Babcia zrobiła dla nas galart i teraz mamy go na przynajmniej 2 tygodnie - pycha :D
Nie ma to jak gonitwa za jakąś muchą xD
Poszłyśmy po NaWspólnej, bo pani Dorota miała przyjechać przed 22, ale nie przyjechała.

Teraz oglądam You Can Dance.
Dodałam zdjęcie na facebooka i piszę z Isią.

Isiu dziękuje Ci, że:
w końcu do mnie przyszłaś (08.04.11 xD)
kochasz jak mi odwala w szkole
genialnie pracuje się z Tobą w grupie
dostałyśmy piąteczki z polaczka
Jest jeszcze tego, ale mózgownica mi padała.
Tyle chciałam jeszcze napisać, ale skleroza się kłania - jak to ujęłaś ; )

No nie! Jeszcze Darek odpadł z YCD!
I sami fajni dziś solówki tańczyli!
I kto z dziewczyn ma odpaść!?
Idę zobaczyć!

 

1 komentarz:

  1. hahahahah <3 jaki isiak ;D
    trampkowa to kochaaaać ♥ nawet bardzo ; )
    + z Twoją główką nie jest tak źle jak z moją XD na pewno przypomni Ci się za co możesz dziękować
    ja Ci dziękuję, za to, że jesteś tak mega szczęśliwa, za to, że prawie zawsze jesteś uśmiechnięta, za to, że lovcianie biebera daje Ci tyle radości i szczęścia. ♥ za to, że jesteś i za to, że będziesz! innego wyjścia nie widzę ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)