piątek, 29 kwietnia 2011

038. Ze szczęścia!

Dla Wszystkich dzisiejszy dzień jest cudowny! <3

Byłam na basenie z Magdą i Sylwią <3
Byłyśmy całe 60 min!
Po raz pierwszy!
I było cudownie!!! : )
Później poprosiłyśmy panią o piłkę i grałyśmy w głupiego jasia xD
Zwała taka!!!
Tak Magda szalała xD
Sylwia mnie za gacie cięgnęła do tyłu, chcąc zatrzymać,
to ja później ją trzymałam xD
Nie no, bosko było!
Na początku woda zimna, ale później cieplutka!!! <3

Wróciłyśmy do domciu i oglądałyśmy Zaklinaczkę Duchów xD

Mama spytała czy może mnie uczesać, bo widziała dziewczynę uczesaną.
I chce na mnie spróbować xD 
Zobaczymy to z tego wyjdzie, zrobię foty xD
A później spytała czy może mi makijaż zrobić :O
A ja, że tak :D
Też zobaczymy : )

Idę teraz oglądać Garfielda xD

Zdjęcia z piątku, gdy założyłam tego bloga, dwa tygodnie temu - 15.04 :D

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)