czwartek, 28 kwietnia 2011

036. Szkoła + koncert

Dziś było - 'byle przetrwać te 4 lekcje' xD
Basen - uszedł jakoś xD
Religia - luzik, ksiądz jest bardzo fajny : )
Matma - coś tam jakieś zadania liczyliśmy xD
Polski - coś tam pani mówiła, a ja notowałam xD

No i koncert o 11:30!!!
Nie żałuję, że kupiłam bilet za 5 zł : )

Grał zespół 'Półtora Pomidora' : )
Świetni byli!!! :D
Były dwie aukcje - polary i zdjęcie Golloba z autografem.
Obie rzeczy zgarnęła klasa 1a, cóż, nawet nie mieliśmy szans.
Występował jeszcze zespół taneczny, Patryk i Ania - nie wiedziałam, że Patryk tak fajnie śpiewa! :O
No i na końcu zespół SielSKA.
No szczerze to do gustu mi nieprzypadła, ale mogło być. ; )
Wszystko super, fajnie, ale jak nas tyłki bolały : /
Od tego siedzenia na deskach : /

I Przemkowi z Magdą kupiłyśmy teczkę :D
Bo mu się rozwalał xD
No i się spodobała : )

Do domu powrót do domu jak zwykle cudowny <3

W domu trochę mnie zmuliło...
Weszłam na facebooka i kliknęłam oczywiście 'lubię to' przy zespole 'Półtora Pomidora'.
Również głosowałam na nich : )
Po NaWspólnej zasnęłam na godzinę...
I teraz oto siedzę nad matematyką... : /

Jutro mamy tylko 4 lekcje! 
Do 11:30! :D
Bo nie ma polskiego i religii : )
Ale za to jest kart. z matmy i pewnie będzie pytać z histy i pewnie mnie zapyta,
a ja nic nie będę umieć i dostanę jedyneczkę : /

Dobra, idę...
Dobranoc <3

P.S.
Dziś były moje połowinki xD

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)