piątek, 15 kwietnia 2011

001. Zaczynam : )

W końcu słoneczko wyszło <3
Choć za ciepło jeszcze nie jest xD

Dzisiaj nie byłam w szkole, bo wczoraj mi się zasnęło o 16 i spałam tak do 24...
Nie zrobiłam w ogóle lekcji no i nie poszłam : )
Nie miałam nawet myśli, żeby dziś nie iść, no ale tak wszyło...

Wstałam o 10, włączyłam kompa no i cóż...
Coś tam porobiłam xD
No i poszłam się kąpać : )
Umyłam włosy,
Sylwia wróciła z rekolekcji i było już po 11...
Pogadałam z Magdą na gadu,
oczywiście cały czas słucham Justina <3
Zaczęłam robić kilka zdjęć 
i tak pomyślałam, że może założę kolejnego bloga,
ale tym razem tutaj :)
Byłam ciekawa jak to tu wszystko wygląda, muszę jeszcze ogarnąć parę rzeczy, zobaczyć jakie ma opcje xD

Zaraz zgram fotki i jakieś tu wstawię : )



Tak, wiem - zdeczka mi się nudziło xD
Ale to nie wszystkie fotki jakie dziś zrobiłam :P
Dodam je w kolejnych postach : )

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)