wtorek, 26 kwietnia 2011

030. Szkoła!?

Pograłam z godzinkę w Simsy,
obejrzałam Prosto w Serce
i czytam tego Makbeta.
Tak mi się on kojarzy z Balladyną...
Pewnie dlatego, że też są zabójstwa, duchy i inne rzeczy...
I już się mogę domyślać co będzie na końcu...

A Wam dziewczyny jak idzie z Makbetem? xD

Ja jestem na stronie 78 ze 106...
I muszę go dzisiaj skończyć!

Czytałam, czytam...
Dziś kupiony - z opracowaniem xD

Teraz NaWspólnej leci i co dalej?
Czas zacząć myśleć o jutrzejszej szkole... : /
Byle te 3 dni przetrwać...
Zresztą nic mi nie jest straszne z takimi dziewczynami w szkole <3

2 komentarze:

  1. a ja wkuwałam słówka. makbet w nocy i jutro ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Cię <3 za każdą wiadomość na gadu, za poprawianie humoru, za wszyyystko <3
    + oby nas w te trzy dni nie styrali, proszę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)