wtorek, 19 kwietnia 2011

011. Wtorek

 Spałam 3h, ale to nic...

Ale jak mi w szkole odwalało xD

Na polskim w pewnym momencie wybuchłam śmiechem, sama nie wiem dlaczego!?
Magda też już ze mnie nie mogła xD
2 polskie jakoś minęły, potem geografia i spr <hahaha>
Nawet się nie przejęłam, pan na nas nie patrzył, siedział przy biurku - można było ściągać xD
Potem angol - nudy.
Na fizyce pani próbowała nam wytłumaczyć energię kinematyczną i potencjalną i zaczęła pokazywać jak dla przedszkolaków xD
Zwała była, ale pani jest cudowna!!!
Magda powiedziała, że rozwalam ją od środa xD
Nawet się na mnie gniewać nie potrafiła :D
Przed PO sesję zdjęciową miałyśmy:
Magda, Aga, Isia <3
Na PO też mi odwalało zdeczka xD
Wszyscy coś przynieśli za niepytanie oprócz Caprona i Wojtka xD
Trzymałam za nich kciuki ; )
No i informatyka też szybko minęła;
dostałam dwie 5 z Inkscape :D
I pani powiedziała, że jestem jej prawą ręką xD

No i powrót do domu z Magdą, Agą i Agatą ; )
Iść jutro do szkoły czy nie!?
Mam spr z polskiego - tabelki - 10 epok : /
Mogłaby przełożyć, ale nieeee, po co!
No i z angola mamy też spr.
Ale dziś taki cudowny dzień <3
Słoneczko, cieplutko <3

Isiak i Agu <3
Magda, Isia, Aga <3
Razem :***
Dziękuje Karolinie za zrobienie ostatniej foty : )
 

1 komentarz:

  1. isiak jakie duże stopy ma na ostatniej fociszy XD
    a to pierwsze to jest masakryczne! ;D
    ale i tak was kocham <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)