niedziela, 24 kwietnia 2011

024. Witamy niedzielę razem z Isiakiem

No i mamy niedzielę...

Isiu pięknie Ci w upiętych włosach!!! <3

Godzinę temu skończyłam z rodziną oglądać "Uczeń czarnoksiężnika". : )
Serdecznie polecam! Świetny film! :D

Jedyne co jeszcze dziś robiłam to siedziałam na necie i gadu
oraz
przeczytałam dwie sceny Makbeta xD


A oto nowy wymiar sweet foci:
Nudziło mi się kiedyś w domu... 
O! To było w piątek - 15.04 br ; )

Jeszcze tylko muszę iść umyć włosy i spać...
Dobranoc :*

3 komentarze:

  1. isiak też spać się szykujeeee! ;> bardzo lubię pisać z Tobą na gadu Kasiukelo :D
    a ja w kitku to jest żart ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo słit fociaczki w szybie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ey rzeczywiście ! nie wpadłam na to, bo się nie przypatrzyłam uważnie :D
    widzę tu nowe techniki xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)