sobota, 16 kwietnia 2011

005. Jest moc xD

Właśnie wyszła od nas Aga <3
Była tylko ok. 5 h, bo musiała iść, pomóc mamie xD
Życzę powodzenia, a jak ci się nie uda - to wiesz - wbijaj do nas : )
Bardzo się cieszę, że przyszła do nas :D
Zobaczyła moją ścianę <3
No i pomogła nam obkleić drzwi i ścianę za nimi plakatami :D
To teraz Magda wbijasz do nas je zobaczyć xD
Ale schematy jak zwykle miałyśmy dooobre <hahaha>
Co tu się działo xD
No i pogadałyśmy sobie, powspominałyśmy inne nocki ;P
I Magda: mamy nową tradycje jak będziemy się spotykać :D
Ale to Ci powiemy później : )

A! No i Aga ma nowego chłopaka! xD
Ma na imię Ola!
Zobaczyła go na plakacie xD
Buhahahahaha... :D

No a teraz fotki z tej jakże cudownej wizyty <3

Aga, jak zwykle, ślicznie dziś wyglądała... :***
I te włoski pięknie upięte miała!!!
I te spodnie... i w ogóle wszystko!!! :*

Agi wyposażenie xD

Nasza trójka <3


Bransoletki Agi :D


Odkryły dzieło xD


Wynalazek xD
No i nasza obiado-kolacja xD

2 komentarze:

  1. kooooooooooooooocham dzisiejszy dzień ! <3
    i pozdrawiam mojego zacnego chłopaka ;-* i mojego trochę eks chłopaka z filmu, który będzie puszczany rytualnie XD
    wieszanie plakatów dla ciebie, Kasiu, to zaszczyt ! <3
    więcej takich dni !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie wy ślicznotki ! :)
    Znalazłam troszkę czasu i http://miastosnow.blog.onet.pl/. dodałam nowy rozdział opowiadania "Pozwól żyć" :)I strasznie mnie cieszy fakt, że poczekasz na nowości u mnie. Po maturze się rozkręce :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)